Moč slik na družbenih omrežjih

2 Februar 2015

O tem, da so družbena omrežja lahko tudi odlično marketinško orodje, čivkajo že vrabci. Pa jih znamo v  ta namen ustrezno uporabljati?

Kako bomo gradili specifično blagovno znamko podjetja/osebe/stvari/…, je odvisno od številnih dejavnikov. Eden najpomembnejših so slike.

 90% informacij, ki se  nam vtisnejo v možgane je vizualnih. Družbena omrežja, na katera je vsakodnevno naloženih na milijone slikovnih gradiv, so lahko torej dobra priložnost za ustvarjanje prepoznavnosti blagovnih znamk.

Da bi si uporabniki naše slike dobro vtisnili v spomin, pa je dobro, da sledimo naslednjim pravilom:



Pravilo št. 1: Komplementarnost profilne in naslovne fotografije

Dopolnjujoči se fotografiji sta ključni pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke oziroma njenega logotipa. Ujemajoče se barve, pisava in podoba pustijo pri obiskovalcu strani večji vtis.

Priporočeno je, da isto kombinacijo profilne in naslovne fotografije uporabite na različnih družbenih omrežjih, saj bo tako bo prepoznavnost še večja.

 

Pravilo št. 2: Uporaba vodnega žiga

Z vodnim žigom na fotografijah, ki jih objavimo na družbenih omrežjih, poskrbimo, da je uporabnikom kar najpogosteje prikazano ime naše blagovne znamke.

Vodni žig naj se na slikah  pojavlja vedno na enakem mestu ter v sorazmerno enakih dimenzijah, saj ima tako njegova vloga večji učinek.

    

 

Pravilo št. 3: Slike z drugačnimi vrstami in barvami pisav

Pisava, barve ter slike so trije vizualni elementi, ki determinirajo kako bodo ljudje percepirali vašo blagovno znamko na družbenih omrežjih.

Pri izbiranju vrste in barv pisave, ki ju boste uporabili na fotografiji oziroma sliki, se je vedno potrebno vprašati: kakšna občutja želite vzbuditi pri ljudeh, ki gledajo sliko?
V primeru, da promovirate otroška oblačila, je priporočena izbira igrivih črk in živih barv, če pa bo slika promocija odvetniške pisarne, naj na tej prevladujejo predvsem umirjene barve in klasične pisave, ki dajejo vtis strokovnosti.

 

  

 

Pravilo št. 4: Uporabne slikovne predloge

Različna družbena omrežja imajo optimizirane različne dimenzije fotografij. Zato je potrebno ustvariti slikovne predloge, ki ustrezajo različnim slikovnim dimenzijam družbenega omrežja. Ustreznost dimenzij, daje posamezniku občutek profesionalnosti ter dovršenega oblikovanja.

Ustvarite slikovne predloge, ki se ujemajo z zahtevami različnih družbenih omrežij.



Pravilo št. 5: Naj slike govorijo zase

Ko ustvarjamo vizualno vsebino, se moramo manj opirati na besede, ter več na barve, slike, ozadja, itd. Ti elementi naj prenesejo sporočilo.

Odličen primer je spodnja fotografija. Od pogledu nanjo se nam pogled ustavi na čudovitem ozadju ter na mali ikoni ptičice, ki je v centru slike. Uporaba logotipov namesto besed je učinkovita metoda pri umeščanju blagovne znamke v določeno vsebino.

  

V primerih, ko imamo sliko, ki že sama po sebi odlično reprezentira vašo blagovno znamko, tekst niti ni potreben.

Kontaktirajte nas

Naslov: Linhartova cesta 13
1000 Ljubljana
Tel.: +386 (0)41 646 343
Email: info@jejuja.si

Iščemo nove projekte in sodelovanja

Kontaktirajte nas

Pridruži se nam

 

© 2012-2018 Web-development branch JEJUJA d.o.o.