Kaj je SEO in kako lahko koristi mojemu poslu?

3 Marec 2014

Optimizacija spletnih strani (SEO) ali (Search Engine Optimization)

Postopek za  izboljšanje vidljivosti spletne strani v spletnih brskalnikih prek naravnih oz. neplačanih (organskih ali algoritemskih) iskalnih rezultatov. Vsak spletni brskalnik ima različne načine za razvrstitev zadetkov, ki se nam prikažejo, ko iščemo glede na želeno iskalno besedno zvezo. Nekateri brskalniki imajo svoja pravila objavljena in so dostopna širši javnosti, nekatera se le predmet individualnih špekulacij, nekatera pa so strogo varovana tajnost. Iz dneva v dan se ta pravila spreminjajo in ravno zato je optimizacija spletnih mest neskončno spreminjajoč proces, ki vedno zahteva da je vsebina spletene strani vedno optimizirana. Zato je primarni namen vsakega podjetja za iskalne pojme, doseči čim višjo pozicijo. Pri ciljnem oglaševanju se zato fokusirajo na iskalne rezultate, kateri so plačljivi. Na višjem mestu, kot se spletna stran pojavi med iskalnimi zadetki, več uporabnikov spletnega iskalnika obišče spletno stran. In ravno tako velja za iskanje po slikah, lokalno iskanje, iskanje po videih, ter novicah. Na tak način spletna mesta puščajo svojo digitalno sled, tako kot npr. pri ljudi puščajo prstene odtise. Zato mora vsak SEO specialist vedeti oz. špekulirati  kakšna so pravila za določen brskalnik in v skladu z njimi, ter svojo stranko izbrat najustreznejšo strategijo

 

Uporaba SEO za tržno strategijo

 

Na podlagi SEO-ja lahko naredimo izvrstno marketinško kampanjo, ter tako ustvarimo več prometa na spletni strani. Seveda kot večina storitev je lahko Googlu ali kateremukoli drugemu spletnemu brskalniku plačamo in nas ta avtomatsko postavi na prvo pozicijo. Pri SEO je izrednega pomena, da je spletna stran kvalitetna, saj je visoka kakovost tudi glavni razlog da se stranke vračajo. Pozorni bodite tudi, da strani nima tehničnih pomanjkljivosti npr. (stran je v gradnji, ali linki ki ne vodijo nikamor, …), saj take strani preprečujejo “pajkom” indeksiranje strani. Za boljši SEO je priporočljiva tudi uporaba programov za analizo kot je npr.(google analytics in drugi), ki merijo obiskanost vaše spletne strani, kdo so vaši kupci, ter kaj so na vaši spletni strani vse prebrskali.

SEO v večini primerov povrne naložbo. Za lastnike spletišč je torej pametno, če svoj poslovni model ne oblikujejo samo od prometa prek iskalnih zadetkov. Kot razlaga zapis na priznanem SEO blogu Seomoz.org: "Ironično je, da spletni oglaševalci manjši del prometa proizvedejo prek iskalnikov." Njihov najpomembnejši vir prometa so namreč povezave z drugih spletnih mest.

Kontaktirajte nas

Naslov: Linhartova cesta 13
1000 Ljubljana
Tel.: +386 (0)41 646 343
Email: info@jejuja.si

Iščemo nove projekte in sodelovanja

Kontaktirajte nas

Pridruži se nam

 

© 2012-2018 Web-development branch JEJUJA d.o.o.