Google pospešil bitko z Amazonom v e-poslovanju

8 Julij 2014



Za milijone spletnih nakupovalcev je Amazon na spletu mega trgovec na drobno, od katerega lahko kupite vse, od elektronike do kozmetike, v nekaterih mestih pa celo tudi živila. Ampak Google želi izzvati nadvlado Amazonovega donosnega sveta v e-poslovanju.

 In to tako zelo, da Kalifornijski gigant že išče načine za razširitev svojih virov v Google Shopping Express storitev, glede na poročilo Recode. Poročilo pravi, da Google načrtuje investicijo v višini vrtoglavih 500 milijonov dolarjev.

 Storitev Google Shopping  Express je bila prvič objavljena marca 2013, ter omogoča uporabnikom, da kupujejo izdelke od lokalnih trgovcev. Izdelke vam nato tudi dostavijo pred vaša vrata celo isti ali naslednji dan.



 Amazon je že pridobil oprijem  naročnikov iz storitve ''naroči se'' (subscribe), njihova popularna osnovna storitev pa z več kot 20 milijonov uporabnikov omogoča dostop do kataloga e-knjig, filmov in glasbe ter brezplačno dvodnevno dostavo. Ponujajo tudi storitev imenovano ''Prime Fresh'', ki je na voljo le na nekaterih trgih v Kaliforniji in Seattle, kjer je možno kupiti celo sveža  živila. Google sčasoma namerava ustvariti model naročnine (subscription model) za svoje nakupovalne storitve, po besedah Toma Fallowsa, vodja oddelka Google Shopping Express.

 Googlov vstop v spletno trgovanje ni samo način širjenja  svojega posla  na živilski trg, temveč tudi okrepiti svoj glavni pritok denarja: iskalnega oglaševanja. Ta ''igra'' E-poslovanja bi dala Googlu le večjo moč, ter nadzor v sfero iskanja izdelkov, kjer  pa trenutno Amazon prevladuje. Tako bi bil Google v boljšem položaju v prodaji specializiranih oglase zraven prodajnih izdelkov.

 Googlov poskus, da okrepi svojo ponudbo z spletno trgovino prihaja kot konkurenčni udarec v svoje pete na račun mobilnega iskalnega oglaševanja. Googlov Delež prihodkov v mobilnem oglaševanju  v letu 2013 upadel na 68,5 odstotka, s 82,8 odstotka iz prejšnjega leta, po poročilih eMarketer-ja.



Razlog za premik, pojasnjuje eMarketer, je zato, ker mobilni uporabniki po navadi uporabijo posebne aplikacije, če želijo najti določeni izdelek, namesto uporabe Googlovega iskalnika. Tako, naprimer, gredo kupci raje na aplikacijo Amazon, namesto da bi najprej ''pogooglali'' želen izdelek.

 Toda medtem ko se fizični trgovci bojijo Amazona, da bi bili primorani zaradi njega zapreti trgovine, jih Google želi za svoje zaveznike. Namesto uporabe svojih lastnih skladišč, kot jih ima Amazon, vam bo Google dostavil izdelke iz lokalnih trgovin. Družba je že sestavila spisek partnerjev z veliko prepoznavnostjo, kot so Target, igrače "R" Us, Costco in Walgreens.

Medtem ko so nekateri partnerji zaskrbljeni, da bo Google lahko nekega dne spremenili svoje poslovanje na račun lokalnih trgovin, je Fallows zatrdil, da jih družba ne bo.

Na žalost je storitev Google Shopping Express na voljo trenutno le v Ameriki (In še tu ne v vseh mestih). Glede na to da bi rad gigant razširil svojo storitev mobilnega oglaševanja, lahko pričakujemo da bo tudi v Europi dostopno v bljižni prihodnosti.

Kontaktirajte nas

Naslov: Linhartova cesta 13
1000 Ljubljana
Tel.: +386 (0)41 646 343
Email: info@jejuja.si

Iščemo nove projekte in sodelovanja

Kontaktirajte nas

Pridruži se nam

 

© 2012-2018 Web-development branch JEJUJA d.o.o.